Dujinė spyruoklė, bagažinė tavo automobiliui
Dujinė spyruoklė, bagažinė už Top modeliams
- BMW 5 Serija Dujinė spyruoklė, bagažinė
- Dujinė spyruoklė, bagažinė BMW 3 Serija
- Dujinė spyruoklė, bagažinė AUDI A6
- VOLKSWAGEN PASSAT
- AUDI A4 Dujinė spyruoklė, bagažinė
- Dujinė spyruoklė, bagažinė VOLKSWAGEN GOLF
- Dujinė spyruoklė, bagažinė MERCEDES-BENZ E Klasė
- OPEL ASTRA
- TOYOTA AVENSIS Dujinė spyruoklė, bagažinė
- Dujinė spyruoklė, bagažinė OPEL ZAFIRA
- Dujinė spyruoklė, bagažinė BMW X5
- VOLVO V70
- TOYOTA COROLLA Dujinė spyruoklė, bagažinė
- Dujinė spyruoklė, bagažinė MERCEDES-BENZ C Klasė
- Dujinė spyruoklė, bagažinė AUDI A3
- SKODA OCTAVIA
- HONDA CR-V Dujinė spyruoklė, bagažinė
- Dujinė spyruoklė, bagažinė VOLKSWAGEN TRANSPORTER
- Dujinė spyruoklė, bagažinė VOLKSWAGEN TOURAN
- VOLVO XC60
Dujinė spyruoklė, bagažinė defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Sunkūs dangčiai valdomi su pneumatine spyruokle
Pneumatinė spyruoklė yra maža ir nepastebima dalis, į kurią atkreipiamas dėmesys tik tada, kai ji sugenda. Ji pasigirsta įprastiniu šnypštimu atidarant bagažinės dangtį. Nepaisant to, pneumatinė spyruoklė yra techninio išradingumo dalis.
Dujos - suspaudžiamos, o skysčiai - ne
Bagažinės dangčio dujinė spyruoklė yra plieninis cilindras su stūmokliu. Stūmoklis ir cilindras yra užsandarinti. Tuščiavidurė anga cilindre turi dujų, kurios visuomet yra spaudžiamos, net tada kai spyruoklė yra ištempta. Bagažinės uždarymas spaudžia spyruoklę į cilindrą, papildomai suspausdamas dujas. Natūraliai, dujoms reikia plėstis. Tai leidžia lengvai atidaryti bagažinės dangtį, dėl to, kad cilindre esančios dujos plečiasi. Bagažinės dangčio uždarymas leidžia pradėti ciklą iš naujo.
Tai pagrindinis skirtumas tarp dujinių ir aliejinių spyruoklių. Norint turėti panašų efektą su skysčiais, reikia ganėtinai sudėtingos vidinės procedūros cilindre.
Pneumatinės spyruoklės privalumas
Pagrindinis dujinės spyruoklės privalumas yra tai, kad ji iš anksto nustatoma pagal naudojimą. Didesnis bagažinės dangtis nebūtinai reikalauja didesnio amortizatoriaus. Net didžiausi bagažinės dangčiai gali būti valdomi su itin plonomis ir mažomis pneumatinėmis spyruoklėmis. Puikūs inžinerinės gamybos procesai leidžia pigiai gaminti šias patvarias detales, tačiau jie nepriklauso nuo naudojimo laiko. Bagažinės statramsčio keitimas, iš kitos pusės, yra lengvas.
Bagažinės amortizatoriaus nusidėvėjimas
Silpnasis pneumatinių spyruoklių taškas yra tarpiklis. Jis išlaiko suspaustas dujas cilindre, apsaugodamas nuo jų ištekėjimo. Kadangi stūmoklis nuolatos slidinėja į vidų ir į išorę, jis trinasi į tarpiklį, kuris anksčiau ar vėliau praranda savo funkcionalumą. Sugedęs bagažinės statramstis pastebimas iš karto: atidarant bagažinę, dangtis būna labai sunkus. Be to, dangtis pats iki galo neatsidarys, kaip turėtų. Tai padaro pakrovimą ir iškrovimą sudėtinga ir net pavojinga procedūra. Laikinai atidaryta bagažinė gali užsidaryti, trenkdamasi į galvą. Geriausia, tokiu atveju, pakeisti sugedusį bagažinės statramstį. Laimei, tai galima padaryti itin greitai.
Šarnyrai ir spyruoklės yra viskas ko reikia
Bagažinės statramstis yra pritvirtintas prie bagažinės dangčio ir kėbulo su šarnyrais, kurie išlaikomi vietoje dėl mažų laikiklių ar spyruoklių. Spyruoklę galima lengvai nuimti plokščiu atsuktuvu ar replėmis. Visas dujinės spyruoklės keitimas dažniausiai trunka dvi minutes vienai pusei. Šis remontas, laimei, reikalingas retai. Dažniausiai bagažinės statramsčiai puikiai veikia 10 metų ar ilgiau. Žinoma, tai stipriai priklauso nuo jų kokybės.
Kokybiški ir pigūs produktai
Pigios pneumatinės spyruoklės greitai sugenda dėl netinkamų sąlygų veikimui, prasto veikimo ar trumpo naudojimo. Kadangi pneumatiniai statramsčiai, net iš gerų prekinių ženklų, retai kainuoja daugiau kaip 15 eurų, eksperimentai su nežinomais, pigiais gamintojais nėra to verti. Geriau išleiskite keliais eurais daugiau ir būkite tikri, kad ateinančius metus jūsų detalė tikrai nesuges ir puikiai veiks.