Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas tavo automobiliui

Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas įvairiems automobiliams
Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas už Top modeliams
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas BMW 5 Serija
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas BMW 3 Serija
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas AUDI A6
- AUDI A4
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas VOLKSWAGEN PASSAT
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas VOLKSWAGEN GOLF
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas OPEL ASTRA
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas OPEL ZAFIRA
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas BMW X5
- VOLVO V70
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas TOYOTA COROLLA
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas SKODA OCTAVIA
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas VOLVO XC60
- AUDI A3
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas MERCEDES-BENZ C Klasė
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas HONDA CR-V
- Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Frikcinis guolis, pakabos statramsčio atramos montavimas defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Jokių cypimo garsų posūkių metu: ritininis guolis amortizatoriaus atramoje
Amortizatoriaus atrama yra detalė jungianti pakabos statramstį su automobilio kėbulu. Amortizatorių detalės statramstyje tvirtinamos prie sparno vidaus paprastu varžtu. Spyruoklė yra spaudžiama prie metalo be jokios patvarios jungties. Važiuojant posūkyje, tai sukelia visos spyruoklės išlenkimą. Kad spyruoklė nesitrintų į metalą, statramsčio guolyje yra įtaisytas ritininis guolis. Tai garantuoja reikalingą lankstų judėjimą spiralės spyruoklėje, spinduline kryptimi.
Ritininis guolis ar kamuolinis guolis?
Ritininis guolis gali sugerti į bangas panašias jėgas, veikdamas ta pačia kryptimi. Taip yra spiralinės spyruoklės pakabos statramstyje atveju. Guolis apsaugo nuo spyruoklės rėmimosi į metalą. Tuo pačiu metu, jis leidžia spyruoklei suktis. Guolis susideda iš dviejų guolio apkabų. Tarp jų yra dedami rutuliukai arba ritiniai. Detalės gamybos metu buvo numatytas nuolatinis guolio sutepimas.
Amortizatoriaus atramos gedimai
Kaip ir visi guoliai, statramsčio guolis, einant laikui nusidėvi. Veikla tarp guolio apkabų didėja. Tai sukelia spragsėjimo garsą važiuojant ir gali būti jaučiama manevruojant. Nedidelis pasipriešinimas atliekat posūkius reiškia, kad yra statramsčio guolio problemų. Tačiau, labai mažai tikėtina, kad statramsčio guolis suges anksčiau negu amortizatorius. Bendrai, guoliai keičiami tuo pačiu metu, kaip ir amortizatoriai. Tai apsaugo nuo nemalonių siurprizų vairuojant.
Atsargiai su amortizatoriaus atramos keitimu
Pakabos statramsčio mazgas gali pakelti dideles apkrovas ir užtikrinti optimalų veikimą važiuojant.Todėl, labai svarbu atlikti remontą tik su tinkamais įrankiais ir žiniomis. Pakabos statramsčio išrinkimui reikalingas spyruoklės suspaudimas. Tam galimos pigūs sprendimai. Šie įrankiai vadinami spyruoklių kompresoriais susideda iš ilgo strypo su dviem segtuvais. Jie pridedami prie spyruoklės. Sukant strypą, segtukai traukia į save suspausdami spyruoklę. Svarbu visada suspausti spyruoklę iš abiejų pusių.
Absoliučiai draudžiama suspausti spyruoklę tam nepritaikytais įrankiais: tvirtinimo diržai yra ne tik netinkami, bet jų naudojimas šioje srityje yra labai pavojingas! Nekontroliuojamas spyruoklės atleidimas nuo pakabos statramsčio gali sukelti rimtus ir net mirtinus sužeidimus!
Kokybė atsiperka
Ritininis guolis statramstyje nuolat patiria apkrovą. Jis turi galėti pakelti nuolatinį tonų svorį ir tuo pačiu metu, nepriekaištingai leisti atlikti sukimosi judesius. Dažniausiai įvyksta besikeičiančios sąlygos važiuojant duobėtais keliais yra ypatingai sudėtingi pakabos guoliui. Todėl, visiškai neverta taupyti diegiant šią dalį – iš kitos pusės. Kiekvienas euras investuotas į statramsčio guolį atsiperka ilgesniu veikimo laiku. Pakabos guolio veikimo laikas labai priklauso nuo vairavimo kokybės ir paviršiaus, kuriuo važiuoja automobilis. Amortizatoriai ir guoliai dažniausiai nusidėvi proporcingai, todėl visuomet verta atlikti abiejų dalių keitimą.
Tik guolių keitimas?
Iš esmės, visiškai nelogiška keisti statramsčio guolių po vieną. Nepaisant to, kad kaštai yra didesni, visa statramsčio konstrukcija turėtų būti keičiama kartu, esant nusidėvėjimui. Plastikinis statramsčio guolio korpusas gali turėti įtrūkimų. Pati brangiausia dalis, atliekant šios detalės keitimą yra į tai investuotas laikas. Todėl, visiškas visų detalių keitimas, dažniausiai yra saugiausias ir geriausiai tinka tinkamos funkcijos atstatymui. Išskyrus spyruoklę, tai galioja visoms dalims, taip pat ir varžtams jungiantiems pakabos statramstį prie ašies galo. Senėjimas gali sukelti įtrūkimų, kurie lemia greitą statramsčio gedimą. Viso to galima išvengti, jeigu visas vienetas keičiamas profesionaliai.
Originalios įrangos dalys mūsų parduotuvėje
Mūsų parduotuvėje, jūs rasite visas dalis reikalingas statramsčio remontui. Mes siūlome originalias dalis atitinkančią įrangą, kuri užtikrina maksimalų, naujų statramsčių guolių, saugumą.