Oro filtras tavo automobiliui
Variklio oro filtras už Top modeliams
- BMW 5 Serija Variklio oro filtras
- Variklio oro filtras BMW 3 Serija
- Oro filtras AUDI A6
- VOLKSWAGEN PASSAT
- AUDI A4 Variklio oro filtras
- Variklio oro filtras VOLKSWAGEN GOLF
- Oro filtras MERCEDES-BENZ E Klasė
- OPEL ASTRA
- TOYOTA AVENSIS Variklio oro filtras
- Variklio oro filtras OPEL ZAFIRA
- Oro filtras BMW X5
- VOLVO V70
- TOYOTA COROLLA Variklio oro filtras
- Variklio oro filtras MERCEDES-BENZ C Klasė
- Oro filtras AUDI A3
- SKODA OCTAVIA
- HONDA CR-V Variklio oro filtras
- Variklio oro filtras VOLKSWAGEN TRANSPORTER
- Oro filtras VOLKSWAGEN TOURAN
- VOLVO XC60
Oro filtras defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Iš esmės, varikliui reikia trijų dalykų, kad veiktų: degimo žvakės, kuro ir pakankamai deguonies. Kuras uždegamas degimo žvake, su sprogimu, kuris įvyksta įsiurbiamo oro pagalba. Sprogimas spaudžia stūmoklį į apačią ir priverčia variklį veikti. Kad būtų tiekiamas tik švarus oras be išorinių dalelių į degimo kamerą, orą reikia filtruoti, o tai atlieka oro filtras.
Oro filtro konstrukcija ir įrengimo vieta
Oro filtras yra oro įsiurbimo kanale, o oro filtravimo elementą nesunku atpažinti, daugelyje automobilių jis yra priėjimo dėžutėje, kurią galite atpažinti dėl plastikinės žarnelės, kuri išeina iš dėžutės, o kitoje pusėje yra atviras galas. Dėžutę dažniausiai galima atidaryti be specialių įrankių. Galimai, dangtelis prisuktas vienu varžtu, kurį lengvai atsukę atidarysite dangtelį. Po tuo dangteliu yra oro filtras. Jis būna žiedo formos arba kvadratinis, susideda iš guminio tarpiklio, jungiančio jį prie ventiliatoriaus formos popierinio bloko.
Oro filtro funkcija
Oro filtro pozicija dėžutėje leidžia orui tekėti tik viena kryptimi. Teisingas filtro diegimas, o atip pat ir jo dangtelis yra svarbūs. Įsiurbtas oras teka per filtro elementą, kur jis nuodugniai išvalomas. Žiedadulkės, dulkės, maži lapai ar kitos dalies, pereinančios per patekimo kanalą pasilieka ties oro filtru.
Reguliarus oro filtro keitimas
Palaipsnis oro filtro užsikišimas yra neišvengiamas. Užsikimšimas niekada nebus toks blogas, kad oro filtras taptų visiškai nepralaidus. Tačiau, nusidėvėjęs oro filtras turi labai nemalonių rezultatų: ženkliai padidėja kuro sąnaudos. Kai automobilis naudoja du ar tris kartus degalų negu įprastai, to priežastis gali būti užsikišęs oro filtras. Todėl, jį reikia reguliariai keisti. Filtro elemento neįmanoma nuvalyti. Popierinis filtras neleidžia išimti užstrigusių dalelių. Ieškant pigių, naujų filtrų, nereikia nuolaidžiauti tokiais sprendimais.
Pigi ir kokybiška nuolatinė priežiūra
Oro filtras yra viena paprasčiausių, nusidėvinčių automobilio dalių, kuris galite pakeisti. Kartu visada reikia išvalyti oro filtro korpusą. Jeigu jis labai apsinešęs alyva, automobilis turi gedimą. Bendrai, jeigu alyvos kanalas arba tarpiklis prateka, į variklį pateka alyva su oru. Tai reiktų pašalinti kaip įmanoma greičiau. Kitu atveju, alyva iš karto užkiš ir naują oro filtrą.
Geros kokybės oro filtro kaina prasideda nuo 12 eurų. Idealus laikas pakeisti oro filtrą yra pavasaris. Kai iškęsite žiemą ir visų metų purvo rinkimąsi ant oro filtro, naujas atstatys gerą variklio veikimą karštajam metų laikui.
Nepamirškite interjero
Taip pat ir automobilio interjero ventiliacijai diegiamos kelios filtravimo dalys. Jos sustabdo žiedadulkes ir kitas daleles, bei garantuoja visuomet švarų orą automobilio viduje. Visai kaip variklio oro filtrai, šios dalys turi būti nuolatos keičiamos. Tai padaryti taip pat pigu ir lengva, kaip pakeisti variklio oro filtrą. Su naujais filtrais automobilis visuomet atitinka trečdalį TA reikalavimų.