Oro filtras tavo automobiliui

Variklio oro filtras už Top modeliams
- Oro filtras BMW 5 Serija
- Oro filtras BMW 3 Serija
- Variklio oro filtras AUDI A6
- AUDI A4
- Oro filtras VOLKSWAGEN PASSAT
- Oro filtras VOLKSWAGEN GOLF
- Variklio oro filtras MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Oro filtras OPEL ASTRA
- Oro filtras OPEL ZAFIRA
- Variklio oro filtras BMW X5
- VOLVO V70
- Oro filtras TOYOTA COROLLA
- Oro filtras SKODA OCTAVIA
- Variklio oro filtras VOLVO XC60
- AUDI A3
- Oro filtras MERCEDES-BENZ C Klasė
- Oro filtras HONDA CR-V
- Variklio oro filtras VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Oro filtras defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Iš esmės, varikliui reikia trijų dalykų, kad veiktų: degimo žvakės, kuro ir pakankamai deguonies. Kuras uždegamas degimo žvake, su sprogimu, kuris įvyksta įsiurbiamo oro pagalba. Sprogimas spaudžia stūmoklį į apačią ir priverčia variklį veikti. Kad būtų tiekiamas tik švarus oras be išorinių dalelių į degimo kamerą, orą reikia filtruoti, o tai atlieka oro filtras.
Oro filtro konstrukcija ir įrengimo vieta
Oro filtras yra oro įsiurbimo kanale, o oro filtravimo elementą nesunku atpažinti, daugelyje automobilių jis yra priėjimo dėžutėje, kurią galite atpažinti dėl plastikinės žarnelės, kuri išeina iš dėžutės, o kitoje pusėje yra atviras galas. Dėžutę dažniausiai galima atidaryti be specialių įrankių. Galimai, dangtelis prisuktas vienu varžtu, kurį lengvai atsukę atidarysite dangtelį. Po tuo dangteliu yra oro filtras. Jis būna žiedo formos arba kvadratinis, susideda iš guminio tarpiklio, jungiančio jį prie ventiliatoriaus formos popierinio bloko.
Oro filtro funkcija
Oro filtro pozicija dėžutėje leidžia orui tekėti tik viena kryptimi. Teisingas filtro diegimas, o atip pat ir jo dangtelis yra svarbūs. Įsiurbtas oras teka per filtro elementą, kur jis nuodugniai išvalomas. Žiedadulkės, dulkės, maži lapai ar kitos dalies, pereinančios per patekimo kanalą pasilieka ties oro filtru.
Reguliarus oro filtro keitimas
Palaipsnis oro filtro užsikišimas yra neišvengiamas. Užsikimšimas niekada nebus toks blogas, kad oro filtras taptų visiškai nepralaidus. Tačiau, nusidėvėjęs oro filtras turi labai nemalonių rezultatų: ženkliai padidėja kuro sąnaudos. Kai automobilis naudoja du ar tris kartus degalų negu įprastai, to priežastis gali būti užsikišęs oro filtras. Todėl, jį reikia reguliariai keisti. Filtro elemento neįmanoma nuvalyti. Popierinis filtras neleidžia išimti užstrigusių dalelių. Ieškant pigių, naujų filtrų, nereikia nuolaidžiauti tokiais sprendimais.
Pigi ir kokybiška nuolatinė priežiūra
Oro filtras yra viena paprasčiausių, nusidėvinčių automobilio dalių, kuris galite pakeisti. Kartu visada reikia išvalyti oro filtro korpusą. Jeigu jis labai apsinešęs alyva, automobilis turi gedimą. Bendrai, jeigu alyvos kanalas arba tarpiklis prateka, į variklį pateka alyva su oru. Tai reiktų pašalinti kaip įmanoma greičiau. Kitu atveju, alyva iš karto užkiš ir naują oro filtrą.
Geros kokybės oro filtro kaina prasideda nuo 12 eurų. Idealus laikas pakeisti oro filtrą yra pavasaris. Kai iškęsite žiemą ir visų metų purvo rinkimąsi ant oro filtro, naujas atstatys gerą variklio veikimą karštajam metų laikui.
Nepamirškite interjero
Taip pat ir automobilio interjero ventiliacijai diegiamos kelios filtravimo dalys. Jos sustabdo žiedadulkes ir kitas daleles, bei garantuoja visuomet švarų orą automobilio viduje. Visai kaip variklio oro filtrai, šios dalys turi būti nuolatos keičiamos. Tai padaryti taip pat pigu ir lengva, kaip pakeisti variklio oro filtrą. Su naujais filtrais automobilis visuomet atitinka trečdalį TA reikalavimų.