0

0.00

#

Šildymas /aušinimo sistema autodalys visiems automobiliams

Aukštos kokybės Vedinimas autodalių katalogas

Žinomi Vedinimas autodalių gamintojai

  • HELLA Šildymas /aušinimo sistema
  • VALEO Šildymas /aušinimo sistema
  • TOPRAN Šildymas /aušinimo sistema

Šildymas /aušinimo sistema - Informacija apie veikimą, taisymą ir keitimą

Vidaus degimo varikliai, palyginus, turi pakankamai prastą naudingumą. Variklis paverčia tik apie 37-42% energijos gautos iš degimo procesų į kinetinę energiją. Deja, daugiau negu pusė energijos gaunamos iš degimo procesus yra karštis. Tai taip pat reiškia, kad jūs visuomet turite kontroliuoti degimo procesus, kad jūsų variklis neperkaistų. Siekiant visiškai nešvaistyti pagaminamo karščio, jis yra naudojamas sušildyti automobilio interjerą. Tai reikalauja sudėtingos sistemos iš šilumos konduktorių, vamzdyno ir pompų.

Šaldymo grandinė

Aušinimo apytaka skysčiu aušinamuose varikliuose (išskyrus laivuose) yra uždara sistema, kuri susideda iš penkių skirtingų komponentų. Ji yra labai jautri ir atpažintus gedimus reikia kaip įmanoma greičiau remontuoti. Netinkamai veikianti aušinimo sistema gali lemti visišką variklio suniokojimą.

Išsiplėtimo talpa

Daugelyje, bet pastaruoju metu nebe visuose automobiliuose, aušinimas yra pripildomas išsiplėtimo talpoje. Išsiplėtimo talpa visuomet rodo aušinimo skysčio lygį ir būklę. Jeigu išsiplėtimo talpos nėra, aušinimo skystis pilapas tiesiogiai į radiatoriaus aušinimo sistemą.
Sugedusios išsiplėtimo talpos turi įtrūkimų. Nuolat įtrūkstantis išsiplėtimo indas praneša apie didesnį gedimą, dažniausiai pažeistą cilindro galvos vožtuvą.

Aušinimas su fenu ir jutikliu

Aušinimo skystis naudojamas perteklinio karščio atsikratymui naudojantis vėju. Jis susideda iš juostuotos aliuminio folijos, kuri gali būti plevėsuojama per orą. Juostelės susideda iš vamzdžių sistemos, pagamintos iš varinių vamzdžių, per kuriuos aušinimo skystis turi tekėti. Norint tinkamai atsikratyti perteklinio karščio iš aušinimo rato, atsarginėje pozicijoje ir esant labai aukštai temperatūrai lauke, gamintojai sukūrė papildomą feną ant radiatoriaus.
Jis varomas elektriniu varikliuku arba tiesiogiai iš variklio. Jūs galite atpažinti sugedusį radiatorių, jeigu susiduriate su nuolatiniu variklio perkaitimu. Radiatorius turėtų būti pakeičiamas, jeigu aušintuvas jau yra labai surūdijęs ir pradeda kristi aušinimo pelekai. Tas pats galioja ir fenui, kai jis nustoja veikti.

Žarnelių sistema variklyje

Pats variklis turi žarnelių sistemą, per kurią teka aušinimo skystis. Automobilio variklio sistema yra skirstoma į mažąją ir didžiąją aušinimo sistemas arba aušinimo apytakas. Mažoji apytaka aktyvuojama iš karto po šalto variklio užkūrimo ir išlaiko vandenį variklyje. Jis kaip įmanoma greičiau sušyla ir suteikia varikliui reikiamą darbinę temperatūrą.
Varikliui reikia tokio šildymo, kad galėtų užtikrinti jog visi komponentai išsiplečia iki reikiamo dydžio. Pavyzdžiui, tai labai svarbu vožtuvams, nes tai tinkamai pakreipia jų poziciją ir sulaiko išankstinį nusidėvėjimą. Aušinimo apytaka yra reguliuojama su termostatu. Taip pat, yra paprastas vožtuvas, kuris atidaromas virš tam tikros temperatūros ir aktyvuoja pagrindinį aušinimo ratą. Jeigu variklis netampa per karštas, dažniausiai dėl to kaltas termostatas. Šį komponentą galite nebrangiai pakeisti.

Vandens siurblys

Vandens siurblys yra maitinamas tiesiai iš variklio. Daugelyje variklių, jis taip pat naudojamas diržų įtempimui. Jis yra patogiai įrengtas ties variklio išorine siena ir turi būti reguliariai keičiamas, dažniausiai tokiais pat intervalais kaip pats įtempimo diržas. Vandens siurblio gedimai pasireiškia varvėjimu ir cypimu.

Šilumokaitis su ventiliacijos sistema ir ventiliatoriumi

Šilumokaitis yra visai kaip variklio radiatorius, tiesiog mažesnis. Tai tikrasis komponentas, kuris naudojamas automobilio salono šildymui. Šilumokaitis yra ant pertvaros ir per ventiliacijos sistemą yra prijungiamas su automobilio salonu. Oro srauto kiekis per šilumokaitį yra reguliuojamas su ventiliatoriumi, kurį galima nustatyti prietaisų skyde. Jūs galite atpažinti šilumokaičio gedimus, kai suteikiama šiluma nebėra patenkinama.
Kitas, labai svarbus ženklas, kad šilumokaitis sugedo yra stiprus rasos formavimasis viduje ant priekinio stiklo. Kadangi šilumokaitis yra sujungtas su aušinimo sistema variklyje, vandens netekimas yra labai pavojingas varikliui. Šilumokaitis, dažniausiai yra labai pigus visiems automobiliams. Tačiau, iš kitos pusės, jo keitimas yra labai komplikuotas, kadangi reikia išimti visą prietaisų skydą ir daugelyje automobilių net variklį.

Pigios ir aukščiausios kokybės automobilių dalys

Mūsų internetinė parduotuvė suteikia jums visas automobilių dalis reikalingas šildymo / aušinimo sistemoms ir ne tik. Ieškokite specialių pasiūlymų ir akcijų!

Populiariausi produktai kategorijoje Šildymas /aušinimo sistema