0

0.00

#

Stabdžiai autodalys visiems automobiliams

Aukštos kokybės Stabdžiai autodalių katalogas

Žinomi Stabdžiai autodalių gamintojai

  • ATE Stabdžių dalys
  • BOSCH Stabdžių dalys
  • BREMBO Stabdžių dalys
  • A.B.S. Stabdžių dalys
  • TRW Stabdžių dalys

Stabdžiai - Informacija apie veikimą, taisymą ir keitimą

Automobilio stabdymo sistema yra vienas svarbiausių automobilio komponentų leidžiančių tinkamai ir saugiai valdyti automobilį. Stabdžiai sulėtina automobilį taip, kad jis neslystų, o pavojingose situacijose automobilio greitis turi sumažėti labai greitai.

Paprasti padariniai, sudėtinga technologija

Stabdymo sistema su moderniais komponentais, tokiais kaip ESP ir ABS, yra sudėtinga technologija, kuri turi mechaninius, hidraulinius ir elektroninius komponentus.
Tikroji stabdymo veikla įvyksta stabdžių diskuose (kartais net būgnuose). Jie yra tiesiogiai ant ratų. Kai kurios rūšys, pavyzdžiui senuose Jaguar sedanuose turi savo stabdžių diskus ant kardaninio veleno. Ant besisukančių stabdžių diskų, su hidrauliniu slėgiu spaudžiamos stabdžių kaladėlės. Panašiai vyksta ir stabdžių būgne, kur stabdžių trinkelės yra judantis elementas. Hidraulinis slėgis yra tiekiamas linijomis, kurios yra maitinamos pagrindiniu stabdžių cilindru su stabdžių skysčiu.
Skystis naudojamas siekiant labiausiai tiesioginės stabdymo veiklos. Skirtingai negu oras, skystis nesusispaudžia. Slėgis yra perduodamas tiesiai iš pagrindinio stabdžių cilindro į stabdžių kaladėlės ir stabdžių trinkeles. Pagrindinis stabdžių cilindras yra ant stabdžių stiprintuvo, kuris sujungtas su stabdžių pedalu.

Kas stabdoma stabdant?

Stabdžių sistema yra stipriai apkraunamas komponentas, kur kiekviena dalis anksčiau ar vėliau nusidėvi. Tačiau, pirmiausia nusidėvi stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskai, kurie turi būti pakeičiami reguliariai. Tai dažniausiai gana paprasta, tačiau, nepaisant to, tai turėtų įvykdyti gamintojo nurodytas profesionalas. Sugedę stabdžiai pasireiškia ilgu stabdymo atstumu arba garsiu trinties garsu stabdant.
Daugelis automobilių šiandien turi pranešimo sistemą, kuri praneša apie nusidėvėjusias stabdžių kaladėles. Jeigu stabdžių kaladėlės yra pakeistos, stabdžių diskus taip pat reiktu atsargiai patikrinti. Jeigu yra įbrėžimų, duobelių ar deformacijų, jų pakeitimas taip pat yra patariamas. Storumą reikėtų patikrinti net jeigu paviršius yra visiškai lygus. Minimalus stabdžių diskų svoris gali būti perskaitytas instrukcijų žinyne iš automobilio gamintojo. Kaip taisyklė, stabdžių diskai turėtų būti pakeičiami vėliausiai po dviejų stabdžių kaladėlių pakeitimų. Tas pats galioja ir būgniniams stabdžiams.
Keičiant stabdžius, stabdžių linija ir stabdžių skystis taip pat turi būti pakeičiami. Stabdžių linijos yra linkusios rūdyti. Jeigu jos yra tik išoriškai aprūdijusios, jas reikėtų kaip įmanoma greičiau nušveisti ir užtepti laku. Jeigu gilūs surūdiję paviršiai yra aptinkami arba net jeigu stabdžių skystis varva, laidas kaip mat turi būti pakeičiamas. Toliau vairuoti automobilį tokioje situacijoje yra ypatingai pavojinga.
Stabdžių skystis taip pat nusidėvi. Stabdžių skystis yra speciali alyva, kuri tobulos būklės turi labai gerą ir tolygų veikimą su įvairiomis temperatūromis. Tačiau, stabdžių skystis yra higroskopiškas, o tai reiškia, kad jis traukia vandenį. Tai pasireiškia žalsva spalva. Siekiant įsitikinti, vandens kiekis stabdžių skystyje turėtų būti tikrinamas kiekvienų stabdžių pakeitimo metu. Tai atliekama higrometru, kurį galima pasiskolinti iš bet kurio autoserviso arba galima visai nebrangiai jį nusipirkti.
Jeigu vandens kiekis stabdžiuose yra per aukštas, esant aukštoms apkrovoms, stabdžiai gali staiga sugesti (pavyzdžiui ilgai važiuojant nuokalne arba staigiai stabdant avaringoje situacijoje). Taip nutinka nes vanduo gali pradėti virti stabdžių skystyje ir sukelti dujų burbuliukus linijoje. Tuomet, vietoje nesuspaudžiamo stabdžių sistemos skysčio, jūs turite suspaudžiamas dujas, kurios gali labai greitai lemti sumažėjusį stabdžių spaudimą.
Pagrindinis stabdžių cilindras taip pat gali nusidėvėti. Tai galima atpažinti staigiu stabdžių pedalo eigos padidėjimu arba pompos efektu stabdant. Pagrindinis stabdžių cilindras yra lengvai pakeičiamas, bet po to reikia nuorinti stabdžių sistemą.

Ar stabdžių remontas pigus?

Neskaitant padangų, stabdžių diskai ir kaladėlės yra labiausiai apkraunami automobilio komponentai. Automobilių dalys parduodamos Autoteileprofi.de visada garantuoja aukščiausią, patikrintą kokybę. Techniškai, šie komponentai yra labai paprasti, todėl juos gamina daug gamintojų. Nusidėvėjusius stabdžius galima pakeisti greitai ir nebrangiai. Kadangi stabdžiai yra labai svarbūs, juos nemokamai galite išbandyti daugelyje autoservisų. Modernūs stabdžių bandytojai suteikia tikslią informaciją apie stabdžių sistemos būklę.

Populiariausi produktai kategorijoje Stabdžiai