0

0.00

#

Vairo mechanizmas autodalys visiems automobiliams

Aukštos kokybės Vairavimas autodalių katalogas

Žinomi Vairavimas autodalių gamintojai

  • MAPCO Vairo mechanizmo sistema
  • A.B.S. Vairo mechanizmo sistema
  • TRW Vairo mechanizmo sistema

Vairo mechanizmas - Informacija apie veikimą, taisymą ir keitimą

Vairavimas ir važiuoklė laidžia vairuotojui manevruoti automobilį. Pagrindinė važiuoklės ir vairavimo funkcija yra išlaikyti automobilį suvaldomą, važiuojant bet kokiais greičiais.
Nepaliestas vairavimas ir važiuoklė išlaiko automobilį suvaldomą net važiuojant dideliais greičiais, vingiuotais keliais ir atliekant staigius manevrus. Dėl labai didelių jėgų, kurios veikia automobilį, j9s pastebėsite defektus tik praradę automobilio kontrolę: viena arba dvi tonos metalo, vingiuojančios ir besiblaškančios aplinkui be jokios kontrolės yra pavojinga net važiuojant nedideliu greičiu. Todėl, iš karto po stabdžių veikianti ašis ir gerai veikiantis vairavimas yra gyvybiškai svarbūs.

Vairavimo ir važiuoklės komponentai

Pirmasis variavimo sistemos elementas yra vairas. Šiandien, daugelyje automobilių, rotaciniai vairo manevrai yra perduodami į paslaugų pompą, kuri padidina vairavimo jėgas ir perduoda jas į nukreipiamąsias ašis. Vairavimo mechanizmas daugelyje automobilių yra ties priekine ašimi. Jis susideda iš daugybės komponentų, kurie kartu užtikrina, kad ratai suktųsi vienu metu į norimą pusę, tam tikru kampu. Pats vairavimo mechanizmas, dažniausiai yra labai labai atsparus nusidėvėjimui ir dažniausiai puikiai dirbą visą automobilio naudojimo trukmę. Pagalbinė pompa yra linkusi sugesti senesniuose automobiliuose.
Tačiau, pagalbinė alyva turi būti reguliariai tikrinama ir jeigu reikia pakeičiama. Mechanizmas, kuris išlaiko vairą lanksčiu ir apsaugo jį nuo smūgių bei greitų aukščio pasikeitimų yra labai linkęs nusidėvėti. Jis susideda is įvairių elementų pagamintų iš didelių plieno gabalų, kurie turi guminius ir plastikinius įdėklus ant savo judančių dalių. Šarnyrai taip pat turi labai daug guminių dalių, su kuriomis jie turi rutulines galvutes gerai suteptas su alyva. Vairavimo mechanizmas yra stipriai paveikiamas didelio kilometražo, neasfaltuotų kelių ar stiprių smūgių važiuojant per aukštus bortelius.
Jūs galite pastebėti nusidėvėjusius šarnyrus dėl paprastėjusio automobilio važiavimo ir dėl barškėjimo garsų kylančių iš apačios. Jeigu taip nutinka, reikia būtinai pakeisti su tuo susijusius komponentus. Griežtai draudžiama remontuoti šias dalis. Keičiant kelio traukles ar šarnyrus, jums reikia išsukti keičiamą dalį, lygiai tiek pat kartų įsukti pakeistą dalį. Kitu atveju, automobilis bus traukiamas į vieną pusę ir padangos žymiai greičiau nusidėvės. Jūs galite perorganizuoti prastai įsuktą trauklę atpažindami labai nusidėvėjusią padangą vienoje automobilio pusėje, arba dėl to, kad automobilis yra traukiamas į vieną pusę. Jeigu nesate tikri ar trauklės yra tinkamai įdiegtos, jūs galite patikrinti ir nustatyti jas pas kiekvieną mechaniką už 50-100 eurų.
Važiuoklė yra sukurta taip, kad išlaikytų patogų ratų aukštį ir juos tinkamai kontroliuotų. Ji susideda iš tvirtos plieninės spyruoklės ir amortizatoriaus. Priklausomai nuo to kaip važiuoklė buvo įtaisyta, šie du komponentai gali būti sukurti kaip viena dalis (statramstis) arba kaip atskiri komponentai. Kai kurie automobiliai vietoje pakeičiamų statramsčių turi hidropneumatinę važiuoklę įrengtą automobilyje.

Kaip atpažinti ir sutvarkyti gedimą vairavimo sistemoje ir važiuoklėje

Jūs galite atpažinti sugedusią vairo sistemą dėl suprastėjusio vairavimo ir nemalonaus automobilio siūbavimo. Automobilį sunkiau kontroliuoti, o padangos dažnai cypia. Bent tada, reikalingas nedelsiamas pakeitimas. tačiau, patariama pažiūrėti į spyruokles ir amortizatorius kiekvieną kartą keičiant padangas ar stabdžius. Jeigu amortizatoriaus alyva varva per kraštus, arba pastebite stiprias rūdis, ar net įtrūkimus ant spyruoklių, jums derėtų visiškai pakeisti šį vienetą. Spyruokles visuomet reikėtų atsukti ties ašies kryptimi.
Amortizatorių būklė gali būti patikrinama ir be keltuvo platformos: paspauskite kiekvieną automobilio kampą energingai. Jeigu automobilis stipriai spyruokliuoja, amortizatorius yra sugedęs. Spyruoklių statramsčiai ir amortizatoriai yra gana lengvai pakeičiami, kol jūs naudojate tinkamus įrankius. Spyruoklės įtempėjus galite nusipirkti vos už keletą eurų. Eksperimentai su įtempimo diržais ar kitais tam nepritaikytais įrankiais neturėtų būti vykdomi, nes staigiai atleidžiama spyruoklė yra labai pavojinga.

Raskite viską ko reikia jūsų vairavimui/važiuoklei prieinamomis kainomis

Autodalysonline.lt parduotuvėje jūs rasite visas automobilių dalis reikalingas sugedusios vairo sistemos remontui. Mes dažnai turime akcijų ir nuolaidų. Kiekviena iš mūsų parduodamų automobilių dalių yra atitinkamos gamintojo tiekiamos detalės kokybės.

Populiariausi produktai kategorijoje Vairo mechanizmas

Kitų dalys už auto