Valdymo vožtuvas, degalų slėgis tavo automobiliui
Valdymo vožtuvas, degalų slėgis dyzelinas ir benzinas įvairiems automobiliams
Valdymo vožtuvas, degalų slėgis už Top modeliams
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis BMW 5 Serija
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis BMW 3 Serija
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis AUDI A6
- AUDI A4
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis VOLKSWAGEN PASSAT
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis VOLKSWAGEN GOLF
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis OPEL ASTRA
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis OPEL ZAFIRA
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis BMW X5
- VOLVO V70
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis TOYOTA COROLLA
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis SKODA OCTAVIA
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis VOLVO XC60
- AUDI A3
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis MERCEDES-BENZ C Klasė
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis HONDA CR-V
- Valdymo vožtuvas, degalų slėgis VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Valdymo vožtuvas, degalų slėgis defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Pastovaus kuro slėgio išlaikymas su kuro slėgio reguliatoriumi
Kuro slėgio reguliatorius yra paprasta mechaninė dalis atsakinga už kuro tiekimą. Kuro slėgio reguliatorius išlaiko vidinį kuro žarnelių slėgį nuolatiniame lygyje, prisideda prie švelnaus variklio veikimo ir mažų kuro sąnaudų.
Mechaninis ir patikimas
Mechaninio kuro slėgio reguliatoriaus veikimas paprastas: kuro tekėjimas susideda iš membranų su spyruokliniu sujungimu. Normalus vidinis slėgis išlaiko spyruoklę idealioje pozicijoje. Jeigu slėgis sumažėja, membrana užsidaro, sukeldama slėgį. Jeigu slėgis padidėja, spyruoklė priverčia membraną atsidaryti, taip sumažindama slėgį. Ši labai paprasta konstrukcija įtikina savo ilgaamžiškumu ir patikimumu. Tačiau šis mechaninis apkrovimas yra labai didelis ir turi natūralius nusidėvėjimo limitus.
Elektroninis ir veiksmingas
Moderniuose automobiliuose, kuro slėgio reguliatorius valdomas valdymo bloko ir yra aprūpinamas laidas. Vietoje grąžinimo spyruoklės, reguliatorius valdomas solenoidiniu vožtuvu. Jis tikslesnis patikimesnis ir labiau tausoja kurą. Todėl, elektromechaniniai slėgio reguliatoriai yra brangesni, negu įprastos, visiškai mechaninės dalys. Elektroniniai kuro slėgio reguliatoriai dažniausiai aptinkami dyzeliniuose automobiliuose.
Slėgio reguliatoriaus pozicija ir veikimas
Slėgio reguliatorius gali būti randamas variklio bloke, netoli įpurškimo. Jo tiksli vieta kinta priklausomai nuo automobilio, modelio ir serijos. Kad jį rastumėte, sekite kuro šalngelę, pradedant nuo kuro bako. Slėgio reguliatorius lengvai pastebimas: tai maža apvali dėžutė, į kurią įeina, o iš kitos pusės išeina, kuro žarna. Yra slėgio reguliatorių su vos vienu T formos sujungimu prie kuro šlangelės. Toks reguliatorius tvirtinamas prie valiklio kėbulo arba laikiklio korpuso apkaba, tvirtinimo žiedu arba paprastu varžtu.
Kuro slėgio reguliatoriaus gedimai
Kuro slėgio reguliatorius yra spyruokle prijungiama membrana iš aliuminio lydinio korpuso, per kurį teka degalai. Tipiniai kuro slėgio reguliatoriaus gedimai yra:
- membranos įtrūkimai
- nutrūkusi spyruoklė
- korpuso pratekėjimas
- užteršto kuro užkimšimas
Įprastai, tik pažeistas tarpiklis arba užteršimas gali būti sutaisyti. Jeigu reguliatorius užteršiamas dėl pažeisto kuro filtro ar kitų teršalų, jis gali užsikimšti. Galima išrinkti reguliatorių ir jį išvalyti su stabdžių skysčiu, kad jis ir vėl taptų veiksmingas. Labai dažnai, dalelės sukeliančios gedimą negali būti pašalinamos. Laimei, labai paprastai galite pakeisti sugedusį slėgio reguliatorių. Svarbu, kad dyzelinio kuro slėgio reguliatoriai būtų nuorinti per kuro žarnelę.
Kuro slėgio reguliatorių versijos
Be jau minėtų mechaninių ir elektromagnetinių kuro slėgio reguliatorių, automobilių dalių rinka siūlo kitas šios detalės versijas tokias kaip
- valdomi kuro slėgio reguliatoriai
- valdomi kuro slėgio reguliatoriai su įtaisytu slėgio matuokliu
Abi versijos dažniausiai naudojamos lenktynėms, tačiau taip pat populiarios automobilių tobulinimo rinkoje, nes puikiai sureguliuotas variklis suteikia nepriekaištingą veikimą. Nustatomi slėgio reguliatoriai su įtaisytais slėgio matuokliais ypatingai patogūs, nes IST slėgis gali būti nuolatos matomas ir tikrinamas nustatymų metu. Įprastiniam remontui, šių detalių nereikia.
Naujo kuro slėgio reguliatoriaus kaina
Pigiausios detalių versijos prasideda nuo maždaug 10 eurų. Priklausomai nuo automobilio modelio ir detalės kokybės, kaina gali būti didesnė kaip 50 eurų. Kuro slėgio reguliatoriai susideda iš kelių jautrių mechaninių komponentų, kurių gamyba reikalauja didelės patirties. Todėl, mes visuomet rekomenduojame naudoti originalias dalis. Ypatingai tokioms jautrioms, ir tuo pačiu metu, svarbioms dalims kaip kuro slėgio reguliatorius. Prasta kokybė labai greitai išsiduos, pačiu netinkamiausiu metu. Detalė negalės atlikti pilno savo darbo, nepaisant to, kad ji bus visiškai nauja, o netolygus variklio darbas gali sukelti ir papildomas problemas.
Kuro slėgio matuoklio pirkimas iš Autodalysonline
Parduotuvėje Autodalysonline jūs visuomet rasite originalias automobilių dalis patraukliomis kainomis. Didmeninis pirkimas leidžia jums pasinaudoti ypatingai žemomis kainomis. Mes mielai leisime jums perduoti šį kainos privalumą mūsų klientams. Todėl, jūs galite gauti kokybiškus slėgio reguliatorius iš BOSCH, PIERBURG ar ATE už apie 10 eurų, o tai padaro bandymus suremontuoti kuro slėgio reguliatorių visiškai nepateisinamais.















































