Valytuvo variklis tavo automobiliui

Valytuvo variklis už Top modeliams
- Valytuvo variklis BMW 5 Serija
- Valytuvo variklis BMW 3 Serija
- Valytuvo variklis AUDI A6
- AUDI A4
- Valytuvo variklis VOLKSWAGEN PASSAT
- Valytuvo variklis VOLKSWAGEN GOLF
- Valytuvo variklis MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Valytuvo variklis OPEL ASTRA
- Valytuvo variklis OPEL ZAFIRA
- Valytuvo variklis BMW X5
- VOLVO V70
- Valytuvo variklis TOYOTA COROLLA
- Valytuvo variklis SKODA OCTAVIA
- Valytuvo variklis VOLVO XC60
- AUDI A3
- Valytuvo variklis MERCEDES-BENZ C Klasė
- Valytuvo variklis HONDA CR-V
- Valytuvo variklis VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Valytuvo variklis defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Priekinio stiklo valytuvų motoras yra ganėtinai nepastebima detalė, atsakinga, kaip praneša ir pavadinimas, už priekinio stiklo valytuvų valdymą. Tačiau, jo funkcijos nereikėtų nuvertinti. Kilus stipriam lietui, be priekinio stiklo valytuvų vaizdas gali suprastėti taip, kad tolimesnis važiavimas be valytuvų sukeltų labai didelę avarijų riziką. Todėl, automobilio naudotojas turėtų visuomet įsitikinti, kad valytuvo motoras yra veikiantis.
Kur rasti priekinio stiklo valytuvų motorą
- Kadangi yra daug kitų versijų, jį rasti ne visada lengva.
- Įprastai, motorą galima rasti valytuvų sujungimo vietoje, vieno ir dviejų valytuvų versijose.
- Jeigu jūs patirsite sunkumų, mes patariame jums perskaityti mūsų valytuvų naudojimo instrukciją, kuri išsamiau paaiškina skirtingas versijas.
Kaip jis veikia?
- Valytuvo motoras yra įprastas elektrinis motoras, sukantis veleną ties valytuvo sujungimu. Specialus sujungimas leidžia sukurti sukimąsi.
- Vienakrypčiai motorai gali suktis tik viena kryptimi. Grįžtantieji motorai gali pakeisti sukimosi kryptį. Pastarieji brangesni, tačiau nereikalauja sudėtingo mechanizmo.
Kas nutinka gedimo atveju?
- Visiškas gedimas yra retas. Įprastai, motoras tampa silpnesnis, judėjimas lėtesnis. Galiausiai, jėga nėra pakankama, kad išjudintų valytuvus.
- Priekinio stiklo valytuvų motorai su sugedusiais lietaus jutikliais suges ir nebeveiks automatiškai. Tuomet reikės juos įjungti rankiniu būdu.
Galimos priežastys:
- Elektriniai motorai turi slenkančius kontaktus, kurie laikui bėgant nusidėvi ir sukelia senėjimo procesą.
- Perteklinis purvas ar sniegas ant priekinio stiklo sukelia mechaninę apkrovą. Variklio velenas išlinksta ir gali sulūžti.
- Lietaus jutiklio gedimas sukelia simptomus su galimais antriniais efektais valytuvų motorui
Važiuoti į autoservisą ar pakeisti savarankiškai?
- Dažnai, priekinio stiklo valytuvų pozicija yra nepatogi, apsunkinanti jų keitimą. Tinkamas valytuvo sujungimo derinimas po keitimo reikalauja kantrybės ir patirties. Sandarumas turi būti garantuojamas, apsaugantis nuo vandens patekimo į valytuvo motorą.
Priekinio stiklo valytuvų vadovas
Bėgant metams, gamintojai sukūrė platų galimybių spektrą valytuvų sujungimams ir motorams. Jie ypatingai atsakingi už valymo tipą. Dažniausiai naudojami yra:
-
1. Lygiagretūs valytuvai, kurie valo iš kairės į dešinę ir atgal. Jų motorai diegiami viduryje ir vienoje pusėje. Suteikiamas pakankamas valymo atlikimas ir matomumas vairuotojui bei keleiviui.
2. Priešingi valytuvai, veikiantys iš vidaus į išorę ir atgal (sustojantis viršuje). Abu motorai diegiami šone, kampuose. Dėl jų išdėstymo, valymo struktūros viduryje yra didelis plotas. Bet kokiu atveju suteikia puikų matomumą. Be.
3. Vienos svirties valytuvai su arba be kėlimo valdymo (kuris prailgina valytuvo kelią). Vienas motoras viduryje yra pakankamas. Ypatingai mažiems priekiniams stiklams, valymo modelis yra pakankamas ir užtikriną švarų matomumą. Su kėlimo valdymu, valymas pratęsiamas iki kampo.
4. Pantografo valytuvai reikalauja sudėtingos valytuvų sistemos. Motorų skaičius ir jų būvimo vieta gali kisti. Su šiuo mechanizmu suteikiamas pakankamas valymo modelis, tačiau jis labai linkęs į gedimus.
5. Trigubi valytuvai naudojami tik ant labai didelių priekinių stiklų. Trys motorai diegiami kairėja arba dešinėje. Valymo modelis panašus į lygiagrečius valytuvus.
Priklausomai nuo konstrukcijos, automobilių gamintojai naudoja vienakrypčius ir grįžtamuosius motorus. Tik pastarieji gali veikti vienu sukimosi judesiu, todėl kinematika su svirties mechanizmų reikalinga, kad būtų sukurtas į ir iš judėjimas. Pastarieji yra brangesni, bet gali būti įjungiami, todėl taip pat gali būti diegiami su tvirtomis valytuvų svirtimis be nusvėrimo mechanizmo.
Numatomi kaštai
Valytuvų motorų kainų spektras yra labai platus ir yra tarp 50 eurų ir daugiau kaip 300 eurų. Valytuvo motoras nėra tipinė nusidėvinti dalis ir gali būti naudojama viso automobilio naudojimo metu. Brangesni produktai dažniausiai gaminami iš tvirtesnių detalių (metalo vietoje plastiko), kad apsaugotų nuo gedimų ir nesėkmių. Tai jų veikimui neturėtų turėti jokios įtakos.
Sunku patikėti, kad tokia maža detalė gali būti tokia brangi. Nepaisant to, priekinio stiklo valytuvai yra vienintelė garantija nuo staigaus lietaus. Ar jums reikia šios dalies? Pasižvalgykite mūsų parduotuvėje, kur mes siūlome aukštos kokybės originalias gamintojų dalis, kurių kainos yra ženkliai mažesnės, negu rekomenduojamos gamintojų. Papildomai, kasdien atnaujinami dienos pasiūlymai ir nuolaidos leidžia jums sutaupyti daug pinigų.