Lango rankena tavo automobiliui
Langų pakėlimo rankenos už Top modeliams
- Lango rankena BMW 5 Serija
- Lango rankena BMW 3 Serija
- Langų pakėlimo rankenos AUDI A6
- AUDI A4
- Lango rankena VOLKSWAGEN PASSAT
- Lango rankena VOLKSWAGEN GOLF
- Langų pakėlimo rankenos MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Lango rankena OPEL ASTRA
- Lango rankena OPEL ZAFIRA
- Langų pakėlimo rankenos BMW X5
- VOLVO V70
- Lango rankena TOYOTA COROLLA
- Lango rankena SKODA OCTAVIA
- Langų pakėlimo rankenos VOLVO XC60
- AUDI A3
- Lango rankena MERCEDES-BENZ C Klasė
- Lango rankena HONDA CR-V
- Langų pakėlimo rankenos VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Lango rankena defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Vis retesnės, bet patikimos: langų rankenėlės
Dešimtmetį langų rankenėlės buvo standertinė įranga automobilių ventiliacijai ir klimato kontrolei. Net pirmosios kartos C klasės Mercedes buvo naudojama ši paprasta, bet labai patikima dalis. Šiuo metu, rankinės langų rankenėlės naudojamos tik labai pigiuose automobiliuose, tokiuose kaip LADA ar DACIA.
Langų rankenėlės funkcija
Langų rankenėlės yra visiškai rankinis mechanizmas, naudojamas šoninių automobilio langų atidarymui. Langų rankenėlės susideda iš pačios rankenėlės, pleištinio veleno ir troso mechanizmo. Jis sujungtas su šoniniu langu. Priklausomai nuo sukimo krypties, langas atidaromas arba uždaromas.
Langų rankenėlės diegimas
Langų rankenėlės gali būti lengvai įdiegiamos visuose automobiliuose. Jos susideda iš aliuminių svirčių su besisukančia rankena. Su centriniu varžtu, jos montuojamos ant dantyto sraigtelio. Centrinis varžtas neretai turi plastikinę apsaugą. Priklausomai nuo automobilio interjero, ši plastikinė uždanga gali turėti visą rankenėlę arba tik jos dalis. Uždanga galima nuimti rankomis arba su lygaus atsuktuvo sverto pagalba. Nuėmus uždangą, suteikiama prieiga prie centrinio varžto. Jį dažniausiai galima atsukti rankomis. Kai tik atsukamas varžtas, galima lengvai atitraukti rankenėlę.
Kitoje versijoje, varžtas sutvirtinamas pritaisant tvirtinimo žiedą. Jį galima nuimti rankomis, kad būtų nuimama rankenėlė. Abi versijos leidžia montuoti rankenėlę norima kryptimi. Nepaisant to, mes rekomenduojame montuoti rankenėlę esant uždarytam langui, kai ji yra ties antros valandos rodyklės pozicija, tai leis lengvai paimti ranknėlę ir atidaryti langą, o rankenėlės galvutė nesispaus į keleivio koją.
Įprasti langų rankenėlės gedimai
Daugeliu atvejų, durų rankenėlių gedimai yra užstrigusio atidarymo mechanizmo rezultatas. Ilgi ir daug jėgos reikalaujantys bandymai atidaryti ar uždaryti langą, gali sukelti rankenėlės gedimą. Esant užstrigusiam atidarymo mechanizmui, to priežastis turėtų būti pašalinama iš mechanizmo, kad jis galėtų toliau veikti be papildomų pažeidimų. Mechanizmo užstrigimas dažnai slypi grafito sutepimo praradime. Tai galima lengvai sutvarkyti. Norint gauti prieigą prie mechanizmo, reikia nuimti durų apdailą. Rankenėlės nuėmimas yra pirmasis žingsnis.
Dėl ilgalaikio naudojimo, langų rankenėlės gali nusidėvėti. Tie, kas perka senus automobilius su emocine verte, dažniausiai vertina švarų ir išlaikytą automobilio saloną. Nusidėvėjusių rankenėlių keitimas ženkliai pagerina automobilio išvaizdą.
Rečiau pasitaiko pleištinio veleno rankenėlės prasisukimas. Tai gali atsitikti, jeigu rankenėlė niekada nebuvo prisukta, bet buvo pradėta naudoti. Sraigto dantukai pamažu nusidėvi ir renkenėlė nebeperduoda sukimosi.
Kokybė svarbu
Langų rankenėlė gaminama iš aliuminio lydinio. Aukštesnės klasės automobiliai turi ne tik tvirtesnes dalis. Dažnai, jos ženkliai mielesnės akiai. Langų rankenėlės yra labai pigios dalys. Jos retai kainuoja daugiau kaip 15 eurų. Visos prekės mūsų parduotuvėje atitinka originalią automobilių įrangą.
Pakeisti į elektrinę?
Perėjimas prie elektra valdomų langų, teoriškai skamba gerai. Tačiau, šis perėjimas reikalauja daug darbo. Bendrai, visas mechanizmas turi būti nuimamas ir pakeičiamas elektrine versija. Ypatingai, automobilio laidų sujungimai turėtų būti paliekami profesionalams, kurie tai išmano. Naujos dalys padaro tai dar brangiau.
Be motoro ir kėlimo mechanizmo, durų apdailą ir konsolę reikia pakeisti. Tai gali kainuoti kelis šimtus eurų. Turite paklausti savęs ar tai tikrai vertą: senas automobilis prarastų dalį savo vertės su šiuo pakeitimu, dėl originalumo praradimo. Pigiuose, naudotuose automobiliuose, dėvėtų dalių naudojimas labiau pateisinamas. Jas galima sėkmingai pakeisti naujomis dalimis. Mūsų parduotuvė siūlo viską ko reikia.















































