V formos diržas tavo automobiliui

V formos diržas už Top modeliams
- V formos diržas BMW 5 Serija
- V formos diržas BMW 3 Serija
- V formos diržas AUDI A6
- AUDI A4
- V formos diržas VOLKSWAGEN PASSAT
- V formos diržas VOLKSWAGEN GOLF
- V formos diržas MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- V formos diržas OPEL ASTRA
- V formos diržas OPEL ZAFIRA
- V formos diržas BMW X5
- VOLVO V70
- V formos diržas TOYOTA COROLLA
- V formos diržas SKODA OCTAVIA
- V formos diržas VOLVO XC60
- AUDI A3
- V formos diržas MERCEDES-BENZ C Klasė
- V formos diržas HONDA CR-V
- V formos diržas VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
V formos diržas defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Tvirtas ir patikimas galios perdavimas su V formos diržu
Kaip detalė, V formos diržas automobiliuose buvo montuojamas praktiškai nuo pat pradžios. V formos diržai sujungia aukštą jėgą su maža skersine sekcija, padarydami juos idealiai tinkančius mažose variklio srityse. Ilgą laiką, V diržas buvo įprastinis pavaros diržas automobiliui.Tuo tarpu, pavaros diržas ir lygus diržas tapo rimtais konkurentais. Kai kuriems moduliams, V formos diržas išlieka įprastai naudojama detale.
Diržų mechanizmai automobilyje
Automobilio variklis turi daug modulių, kurie varomi rotacijos, tai padaro juos tinkamus C diržui. Įprastas V formos diržo pritaikymas apima:
- vandens siurblį
- generatorių
- servo siurblį
- aušinimo kompresorių
- galimai stabdžių stiprintuvo vakuuminį siurblį
V formos diržai yra visiškai netinkami vožtuvų kontrolei. V formos diržas leidžia vienu metu perjungti tarp varomųjų ir varančių skriemulių. Su pavaros diržu, tai tuoj pat sugadintų variklį.
V diržo gedimai
V formos diržas praneša apie savo gedimą garsiai ir aiškiai: jis pradeda cypti. Tai atsitinka, kai gumos sluoksnis, galiausiai, sukietėja. Į jį trinasi ir šlifuoja trinties jėgos. Galios perdavimas mažėja. Jūs galite bandyti išlaikyti diržo mechanizmą, kurį tai laiką, jį įtempdami. Anksčiau ar vėliau cypimas taps toks garsus, kad diržą teks pakeisti.
Jeigu tai ignoruosite, net storas V formos diržas tam tikru metu nutrūks. Jeigu, staiga užverda aušinimo skystis, akumuliatoriaus patikrinimo lemputė įsijungia vairuojant, o vairavimas tampa sudėtingas, galima to priežastis - nutrūkęs V formos diržas. Sugedęs V formos diržas lengvai atpažįstamas: jeigu jo paviršiai yra lygūs ir spindintys, medžiagos juosta yra siaubinga, arba guma trapi, laikas keitimui.
V formos diržo keitimas
Įprastai, V formos diržo keitimas yra paprastas. Diržo mechanizmas atlaisvinamas, atleidžiamas, senas diržas nuimamas ir uždedamas naujas. Vėliau sistema iš naujo įtempiama ir baigta. Daugelis V formos diržų mechanizmų motorų yra atsakingi už sistemos įtempimą. Jeigu ši konstrukcija negalima, diegiamas papildomas skriemulys.
Kodėl dantytas?
Daugelis V formos diržų neturi besitęsiančios V formos kryžminės skilties. Dažniau, jie turi dantytą paviršių. Šie dantys, padaro V formos diržą lankstesniu, leidžia įdiegti jį esant mažiems spinduliams. Dantys neturi jokios varomosios funkcijos, kaip tai yra su pavaros diržu. Pavaros diržas ir V formos diržas visuomet turėtų būti atskiriami kaip atskiros detalės.
V formos dantytas diržas arba serpentino diržas taip pat dažnai maišomas su V formos diržu. Nepaisant to, tai visiškai skirtingos detalės. Serpentino diržas yra lygus diržas, sutvirtintas išilginiais iškilimais. Tai praktiškai priešingas principas negu V formos dantyto diržo. V dantytas diržas taip pat išskirtinai naudojamas nevaldomuose moduliuose.
V formos diržai mūsų parduotuvėje
Mūsų parduotuvėje, mes siūlome platų V formos diržų pasirinkimą. Tačiau, mes tiekiame šias dalis labai prieinamomis kainomis, visuomet garantuojame geriausią kokybę ir ilgaamžiškumą. Naujas V formos diržas vairavimą padaro žymiai saugesniu. Nerizikuokite ir paprasčiausiai pakeiskite savo V formos diržą jam vos pradėjus cypti.