Pakabos statramsčio atraminis guolis – aukščiausios gamintojo kokybės

Amortizatoriaus atrama už Top modeliams
- Amortizatoriaus atrama BMW 5 Serija
- BMW 3 Serija
- AUDI A6
- AUDI A4
- Amortizatoriaus atrama VOLKSWAGEN PASSAT
- VOLKSWAGEN GOLF
- MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Amortizatoriaus atrama OPEL ZAFIRA
- OPEL ASTRA
- VOLVO V70
- BMW X5
- Amortizatoriaus atrama MERCEDES-BENZ C Klasė
- TOYOTA COROLLA
- AUDI A3
- SKODA OCTAVIA
- Amortizatoriaus atrama HONDA CR-V
- VOLVO XC 90
- VOLVO S60
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Pakabos statramsčio atraminis guolis defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Statramsčio įvorė sujungia pakabos statramstį su automobilio kėbulu, slopina vibracijas iš amortizatoriaus ir leidžia priekiniams statramsčiams suktis, leisdamos vairavimo judesius. Todėl, priekinės statramsčio įvorės aprūpinamos kamuoliniais guoliais, kurie yra jų centre. Galinės statramsčių įvorės nesisuka, nes galinė ašis yra pritvirtinta ir nesisuka. Skirtumo dėlei, galinės statramsčių įvorės dažnai vadinamos atraminiais guoliais.
Statramsčio įvorės esmė
Automobiliai gaminami, kad važiuotų saugiai ir patogiai, leidžiamo perimetro ribose. Vairuotojai dažnai nepastebi didelės automobilio darbinės galios. Jeigu statramsčio įvorės nebūtų sujungtos su automobilio kėbulu, vykstančios jėgos sukeltų ženklią apkrovą apdangai. Kad statramsčio įvorės nesugestų, jų sujungimo taškas turi būti labai tvirta konstrukcija, kuri padaro automobilį sunkesniu. Lankstus, elastingas sujungimas tarp statramsčio ir automobilio kėbulo yra tobulas sprendimas.
Statramsčio įvorės sudėtis
Statramsčio įvorė yra pusiau elastingas modulis iš gumos ir plastiko. Jis sutvirtinamas su vidiniu plieno žiedu. Priekiniai statramsčio atraminiai guoliai turi turėti integruotą besisukantį guolį, kurio nėra galiniuose statramsčiuose.
Statramsčio įvorės nusidėvėjimas
Statramsčių įvorės nuolatos sugeria vibraciją iš statramsčių. Ties kiekvienu atšokimu, kelios tonos svorio apgula mažą guminį elementą. Bėgant laikui, prarandamas guolio elastingumas. Sujungimas tarp statramsčio ir automobilio kėbulo nebėra tinkamas ir sukuriamas pasipriešinimas. Tai gali sukelti kelias problemas:
- automobilis yra garsus, ypač važiuojant duobėtu keliu
- padangos nusidėvi iš vienos pusės
- automobilis neišlaiko savo vėžių.
Siekiant įsitikinti, kad statramsčio įvorė, iš tikrųjų, yra sugedusi, automobilį reikia pastatyti ant rampos. Po to statramstis papurtomas rankomis. Jeigu jis gali būti atitraukiamas nuo statramsčio įvorės, tuomet ji tikrai sugedusi.
Statramsčio įvorės naudojimo laikas ir keitimas
Statramsčio įvorės naudojimo laikas yra apie 100 000 km su normaliu vairavimo stiliumi.
Įvorės keitimas reikalauja pakabos statramsčio išrinkimo, o tai galima atlikti su specialiais įrankiais, pavyzdžiui, spyruoklių suspaudėju. Visi bandymai išrinkti statramsčio įvorę be tinkamo spyruoklių suspaudėjo yra mirtinai pavojingi! Amortizatoriaus naudojimo laikas yra daugiau ar mažiau vienodas statramsčio įvorių naudojimo laikui. Todėl, keičiant visus pakabos elementus, vienu metu - patogu pakeisti ir statramsčio įvorę. Tai atlikdami išlaikysite tobulą pakabos būklę, ateinantiems 100 000 km.
Kiti svarbūs dalykai keičiant statramsčio įvorę
Statramsčio įvorės išrinkimas yra susijęs su plačiu remontu, nelabai sudėtingu, bet reikalaujančiu daug darbo. Kai jūs išrenkate, tai tobula galimybė apžiūrėti kitas automobilio dalis, tokias kaip:
- ašies rankovės
- vairo veleno rankovės
- šarnyrai
- stabdžių diskai ir trinkelės
- ratų guoliai
Erzintų, jeigu reiktų pradėti viską iš naujo, vos ką tik atlikus didelį darbą keičiant statramsčio įvores, vien dėl to, kad kita detalė tapo sugedusi. Žvelgiant į nedideles atsarginių dalių kainas, būkite tikri, kad pakeisite viską, ką reikėtų pakeisti, atliekant tokio masto remontą.
Statramsčio įvorių kainos
Statramsčio įvorė yra neįtikėtinai pigi. Rinkinys priekinei ašiai kainuoja tarp 15 ir 30 eurų. Mažesniuose ir lengvesniuose automobiliuose, statramsčio įvorė yra pigesnė. Sunkesni ir greitesni automobiliai reikalauja stabilesnių atsarginių dalių, todėl skiriasi kainos. Statramsčio įvorės ir pagalbiniai guoliai visuomet keičiami poromis. Jų nusidėvėjimas įvyksta palaipsniui ir tuo pačiu metu. Tik vieno guolio keitimas gali labiau pakenkti, nei pagerinti vairavimo kokybę. Galiniai pagalbiniai guoliai taip pat keičiami poromis. Naujos montavimo įvorės priartins jus arčiau prie TA perėjimo.