Rato guolio komplektas tavo automobiliui
Rato guolio komplektas už Top modeliams
- BMW 5 Serija Rato guolio komplektas
- Rato guolio komplektas BMW 3 Serija
- Rato guolio komplektas AUDI A6
- VOLKSWAGEN PASSAT
- AUDI A4 Rato guolio komplektas
- Rato guolio komplektas VOLKSWAGEN GOLF
- Rato guolio komplektas MERCEDES-BENZ E Klasė
- OPEL ASTRA
- TOYOTA AVENSIS Rato guolio komplektas
- Rato guolio komplektas OPEL ZAFIRA
- Rato guolio komplektas BMW X5
- VOLVO V70
- TOYOTA COROLLA Rato guolio komplektas
- Rato guolio komplektas MERCEDES-BENZ C Klasė
- Rato guolio komplektas AUDI A3
- SKODA OCTAVIA
- HONDA CR-V Rato guolio komplektas
- Rato guolio komplektas VOLKSWAGEN TRANSPORTER
- Rato guolio komplektas VOLKSWAGEN TOURAN
- VOLVO XC60
Rato guolio komplektas defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Aukštas pajėgumas kritiniame taške: rato guolis
Rato guolis yra visapusiškas sujungimo taškas tarp rato ir važiuoklės. Jis užtikrina, kad ratas sukasi kaip įmanoma laisviau. Sugedęs rato guolis sukelia tam tikrą garsą, kuris pamažu tampa garsesnis. Jo keitimas nėra labai paprastas, tačiau tai galima atlikti namų garaže, jeigu turite tam reikiamus įrankius. Šios detalės remontas reikalauja pakankamai didelės jėgos.
Rato guolio sudėtis
Rato guolis veikia, kad išlaikytų rato sukimosi atsparumą kai įmanoma mažesnį. Sukimosi atsparumas sukuria trintį ir šilumą, dėl kurios greičiau nusidėvi ir atsiranda didesnės degalų sąnaudos. Rato guoliai, todėl, dažnai yra dideli kamuoliniai guoliai, išdėstyti dvejomis eilėmis. Rato guolis turi nuolatinį sutepimą. Ant nevaromųjų ratų, tepalus vietoje išlaiko tepalų dangtelis. Ant varomųjų ratų, dažniausiai priekinių, rato guolio tepalai yra guminėje rankovėje.
Rato guolio vieta
Rato guolis gali turėti kelias skirtingas vietas. Ant važiuojamosios priekinės ašies, rato guolis yra už ašies rankovės rate. Galinėje ašyje, guolis dažnai diegiamas būgniniame stabdyje. Visais atvejais, rato įvorė turi būti išardoma, kad būtų gaunama prieiga prie rato guolio.
Rato guolio keitimas
Rato atrama yra tvirtinama prie ašies su didelių kietu varžtu, kuriam reikia pneumatinio atsuktuvo su ilga svirtimi, kad jis būtų atsuktas. Kai varžtas ir žiedas (jeigu toks yra) yra atlaisvinti - įvorę galima nuimti. Tai buvo lengvoji dalis. Didžiausias iššūkis yra rato guolio nuėmimas nuo įvorės ir naujojo guolio įspaudimas. Tam reikia specialaus įrankio: hidro-mechaninio preso.
Jokio keitimo be preso
Rato guolio išdaužymas iš įvorės su plaktuku ir kaltu yra labai bloga mintis, kadangi pagrindinis gaunamas rezultatas - pažeidimas. Naujo guolio įspaudimas be preso nėra įmanomas. Guolių nuėmimas ir įdiegimas gali būti atliekamas profesionaliose dirbtuvėse už, palyginti, nedidelę kainą. Tačiau, garažas nesuteikia garantijos darbui ir, tikrai, guoliui, jeigu dalys nėra perkamos būtent ten. Būtinai patikrinkite montavimo kryptį, kai įspaudžiate naujus guolius. Be to, svarbu naudoti tinkamą sukimo momentą surenkant ratus. Per daug gali sukelti tiek pat žalos kaip ir per mažai.
Kas sukelia rato guolio gedimus?
Rato guolis yra nuolatos apkraunamas, besisukantis milijonus kartų su įvairiomis apkraunančiomis sąlygomis ir neša kelias tonas svorio. Todėl rato guolis yra nusidėvinti automobilio dalis. Aštrus vairavimas pagreitina senėjimo procesą labiau, negu atsipalaidavęs vairavimo stilius. Be natūralaus senėjimo, sugedusi ašies rankovė yra gana dažnas ratų guolio nusidėvėjimo sukelėjas. Kai išteka tepalai, rato guolis nebėra tinkamai sutepamas. Be to, patenkantis druskingas vanduo ar purvas papildomai pagreitina rato guolio senėjimo procesą.
Rūpi tik kokybė
Rato guolio keitimas yra sunkus ir sudėtingas darbas, kuris reikalauja specialių įrankių. Tik aukštos kokybės, gerai žinomų prekinių ženklų dalys gali pakelti sudėtingas jėgas ilgu laikotarpiu. Todėl, jums niekada nereikėtų taupyti įsigijant ratų guolius. Net, jeigu gero prekinio ženklo detalė kainuoja šiek tiek daugiau, pakankamai ilgesnis keitimo laikotarpis yra visiškai pakankama priežastis nepirkti pigios detalės.