Rato stebulė tavo automobiliui

Rato stebulė už Top modeliams
- Rato stebulė BMW 5 Serija
- Rato stebulė BMW 3 Serija
- Rato stebulė AUDI A6
- AUDI A4
- Rato stebulė VOLKSWAGEN PASSAT
- Rato stebulė VOLKSWAGEN GOLF
- Rato stebulė MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Rato stebulė OPEL ASTRA
- Rato stebulė OPEL ZAFIRA
- Rato stebulė BMW X5
- VOLVO V70
- Rato stebulė TOYOTA COROLLA
- Rato stebulė SKODA OCTAVIA
- Rato stebulė VOLVO XC60
- AUDI A3
- Rato stebulė MERCEDES-BENZ C Klasė
- Rato stebulė HONDA CR-V
- Rato stebulė VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Rato stebulė defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Besisukantys ratai su rato stebule
Rato stebulė yra didelė plieninė detalė montuojama ant pasukamojo kakliuko, kietosios ašies dalies. Rato guolis integruojamas rato stebulėje. Tai yra diskas su skylėmis, leidžiančiomis pritvirtinti kitas dalis, tokias kaip stabdžių diskas ar priekinis ratas.
Rato stebulės gedimai
Dėl vairavimo saugumo, rato stebulė nėra gaminama kaip nusidėvinti automobilio dalis. Ji puikiai veikia visą automobilio naudojimo laiką be įtrūkimų, nepaisant didelės apkrovos. Teoriškai, įtrūkusi rato stebulė įmanoma, tačiau ji jau turėtų būti pažeista išoriškai. Rato guolis, iš kitos pusės, yra nusidėvinti dalis, kuri yra rato stebulės centre ir prijungiama prie pasukamojo kakliuko. Priklausomai nuo automobilio rato guolis turi būti keičiamas po 50 000 – 80 000 kilometrų. Rato stebulė tikrinama dėl pažeidimų ties kiekviena proga rato guolio keitimui. Jeigu randami dideli pažeidimai, rato stebulė dažniausiai taip pat keičiama.
Rato stebulės keitimas
Iššūkis rato stebulės keitimui yra pasukamojo kakliuko nuėmimas, kuriam reikia specialaus įrankio. Šis remontas labai retas ir įrankio pirkimas naudojimui namuose dažniausiai nėra vertas. Rato stebulės keitimas visuomet turėtų būti atliekamas garaže.
Sugedusi rato stebulė girdisi dėl daužymo ir beldimo garso, kurie įvyksta labai staigiai. Jeigu rato stebulė iš tikrųjų yra įtrūkusi greitai prarandamas ir ratas.
Rato stebulės veržlė išlaiko stebulę vienoje vietoje. Ji apsaugoma su spyruoklės plokšte, kuri taip pat visuomet keičiama. Rato stebulės veržlė visuomet prisukama labai stipriai. Jeigu ji iš karto neatsisuka, pabandykite pakaitinti ją tol kol atsilaisvins. Papildomai, rakto prailginimas gali padėti sukurti reikiamą svertą.
Išsaugomas žiedas ant galinės rato stebulės sujungia ją su ašimi. Be specialių įrankių nuimti žiedą beveik neįmanoma.
Jeigu rato stebulę reikia pakeisti, visuomet gerai pakeisti ir rato guolį. Net jeigu jis visiškai naujas, stebulės gedimas galėjo neigiamai paveikti guolius. Todėl, ratų guoliai dažnai neparduodami atskirai, bet kaip dalis šio rinkinio. Ratų guoliai ir ašies apsaugos dažnai įtraukiami į rinkinį. Rato stebulės keitimas visuomet reiškia visų susijusių dalių keitimą.
Rato stebulės rinkinio kaina
Būtina, keičiant rato stebulę visuomet įsigyti aukštos kokybės detalę. Kai kurioms detalėms, tokioms kaip galinis duslintuvas, pigios detalės gali visiškai pakakti. Rato stebulė, iš kitos pusės, yra gyvybiškai svarbi ir lemia labai pavojingas situacijas, jeigu veikimas nėra tinkamas. Todėl, jums nereikėtų taupyti ties prekiniu ženklu, kokybe ar kaina naujai daliai. Kainos pilniems rato stebulės rinkiniams prasideda nuo 29,90 eurų. Aukštos kokybės atsarginėms dalims būkite pasiruošę investuoti dvigubai daugiau. Taip būsite saugūs ir tikri, kad gausite tvirtinimo dalį, su patikrinta kokybe.