Laikiklis, stabdžių apkaba tavo automobiliui

Laikiklis, stabdžių apkaba už Top modeliams
- Laikiklis, stabdžių apkaba BMW 5 Serija
- Laikiklis, stabdžių apkaba BMW 3 Serija
- Laikiklis, stabdžių apkaba AUDI A6
- AUDI A4
- Laikiklis, stabdžių apkaba VOLKSWAGEN PASSAT
- Laikiklis, stabdžių apkaba VOLKSWAGEN GOLF
- Laikiklis, stabdžių apkaba MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Laikiklis, stabdžių apkaba OPEL ASTRA
- Laikiklis, stabdžių apkaba OPEL ZAFIRA
- Laikiklis, stabdžių apkaba BMW X5
- VOLVO V70
- Laikiklis, stabdžių apkaba TOYOTA COROLLA
- Laikiklis, stabdžių apkaba SKODA OCTAVIA
- Laikiklis, stabdžių apkaba VOLVO XC60
- AUDI A3
- Laikiklis, stabdžių apkaba MERCEDES-BENZ C Klasė
- Laikiklis, stabdžių apkaba HONDA CR-V
- Laikiklis, stabdžių apkaba VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Laikiklis, stabdžių apkaba defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Saugiai kontroliuokite dideles jėgas su stabdžių kalibro laikikliu
Stabdžių kalibro laikiklis yra stabdžių disko sistemos dalis ir turi svarbią funkciją. Laikiklis laiko stabdžių kalibrą. Stabdžių kalibrai, savo ruožtu laiko stabdžių dėklus. Naudojant stabdžius, stabdžių kaladėlės didele jėga spaudžia besisukantį stabdžių diską, kuris pagamintas iš sunkaus plieno. Stabdymas sukelia dideles jėgas. Stabdžių kalibras turi galėti tinkamai sugerti šias jėgas.
Kokios jėgos paveikia stabdžių kalibro laikiklį?
Visų pirma, Stabdžių kaladėlės sugeneruoja proporcingą priešingą jėgą, kurios būna suspaustos ant stabdžių disko. Normalaus, pilno sustojimo metus, stabdžių slėgis galie siekti 150 bar. Esant avariniam sustojimui, kurį sukelia stabdžių asistentas, stabdymo slėgis gali siekti net iki 400 bar. Kad nesudužtų į šipulius, pakeliant šias jėgas, tai patikima stabdžių kalibro laikikliui.
Stabdymas nevyksta stovint, jis visada pradedamas važiuojant. Kuo greičiau sukasi stabdžių diskas, tuo didesnių spaudimo jėgų reikia stabdant. Trintis nekyla vertikaliai, verčiau paraleliai stabdžių diskui ir stabdžių kaladėlėms. Ši lygiagreti trintis perduodama kampinės jėgos vektoriui kartu su slėgiu, kuris nuolat keičia kryptį ir jėgą. Šios didelės, kampinės ir besikeičiančios jėgos reikalauja bekompromisės šios dalies kokybės ir stabilumo.
Stabdžių kalibro laikiklio sudėtis
Stabdžių kalibro dalis yra itin plona monolitinė dalis, pagaminta iš cinkuoto plieno lydinio. Ji visuomet suformuojama pagal automobilio rūšį. Ji susideda iš užsegimo su varžtų tvirtinimu ant rato įvorės, o taip pat stabdžių kaladėlės laikiklio. Bendrai, stabdžių kalibro laikiklis yra labai patvari detalė ir veikia viso automobilio naudojimo metu. Nepaisant to, ją reikia valyti ir kartais patikrinti, kiekvieno stabdžių kaladėlių keitimo metu.
Stabdžių kalibro laikiklio veikimo laikas
Nors stabdžių kalibro laikiklis patiria didelę apkrovą, dažniausiai jis turi ilgą viekimo laiką. Mėgėjai sunkiai sugebės įvertinti šios detalės kokybę. Iš esmės, tai priklauso nuo jos gamyboje naudojamų medžiagų ir taip kaip ji buvo pagaminta. Leidžiamos naudoti tik išlietos dalys su tinkamu lydinio sudėtinių dalių mišiniu, kuris turi būti profesionaliai suspaudžiamas ir nušlifuojamas. Didelės duobelės ant kalibro laikiklio praneša apie netinkamą gamintojo kokybės kontrolę.
Stabdžių kalibrų laikiklių gaminimas
Stabdžių kalibro laikikliai yra techniškai svarbios automobilio dalys ir todėl reikalauja išskirtinės kokybės kontrolės sistemos. Daugelis gamintojų nurodo 100% patikrinimą šioms dalims, arba bent jau toms, kurios skirtos galingiems automobiliams. Tai atliekama su ultragarsu ir rentgenu, kad būtų patikrinta dėl ertmių ar pašalinių elementų, esančių lydinyje. Nepaprastai svarbu, kad sugedusios detalės būtų pašalintos iš fabriko. Jeigu jos bus naudojamos, sistema bus susilpninama.
Stabdžių kalibro laikiklių gedimai
Stabdžių kalibro laikikliai gali sugesti po ilgų naudojimo metų. Dažniausiai pasitaikantys gedimai yra plyšimas. Ši aplinkybė reikalauja specialios priežiūros: jeigu pastebimas plyšimas, detalę reikia kaip mat pakeisti. Kalibro laikiklis negali būti suvirintas ar suklijuotas. Vienintelė galimybė atstatyti eismo saugumą yra pakeitimas. Kalibro laikiklio keitimas nėra sudėtingas. Jis tvirtinamas dviem varžtais. Šie varžtai turi būti keičiami ir prisukami reikiamu sukimo momento. Sukimo momento duomenis galite patikrinti automobilio remonto žinyne.
Ne per brangu
Stabdžių kalibro laikikliai yra būtinos, tačiau techniškai paprastos dalys. Todėl jų kaina yra gana nedidelė. Net gerų prekinių ženklų, tokių kaip TRW, dalys retai kainuoja daugiau kaip 60 eurų. Tačiau, naujos detalės kaina labai priklauso nuo automobilio. Kuo didesnė variklio talpa ir automobilio svoris, tuo didesnės jėgos veikiančios stabdžių kalibro laikiklį. Todėl jam reikia tam tikro tvirtumo. Labai nepatariama naudoti naudotų automobilių dalių. Nežaiskite žaidimų su savo saugumu, visada užtikrinkite prekinio ženklo kokybę.