Stabdžiu kaladėlės – aukščiausios gamintojo kokybės

Stabdžių trinkelių rinkinys, diskinis stabdys gale ir priekyje įvairiems automobiliams
Galinės kaladėlės už Top modeliams
- Stabdžių trinkelių rinkinys, diskinis stabdys BMW 5 Serija
- BMW 3 Serija
- AUDI A6
- AUDI A4
- Stabdžių trinkelių rinkinys, diskinis stabdys VOLKSWAGEN PASSAT
- VOLKSWAGEN GOLF
- MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Stabdžių trinkelių rinkinys, diskinis stabdys OPEL ZAFIRA
- OPEL ASTRA
- VOLVO V70
- BMW X5
- Stabdžių trinkelių rinkinys, diskinis stabdys MERCEDES-BENZ C Klasė
- TOYOTA COROLLA
- AUDI A3
- SKODA OCTAVIA
- Stabdžių trinkelių rinkinys, diskinis stabdys HONDA CR-V
- VOLVO XC 90
- VOLVO S60
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Stabdžiu kaladėlės defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Saugumo detalė ir nusidėvinti dalis nr. 1: stabdžių kaladėlės
Stabdžių kaladėlės, neabejotinai, yra svarbiausios saugumo detalės ir nusidėvinčios dalys automobilyje. Jos užtikrina, kad judantį automobilį visada būtų galima sustabdyti. Stabdžių kaladėlių gamyba ir sudėtis atitinka aukščiausius standartus. Atsižvelgiant į jų įvairiapusį naudojimą, jos yra gana pigios. Perskaitykite viską, ką jums reikia žinoti apie stabdžių kaladėles šiame straipsnyje.
Paslėpta vieta, itin svarbi funkcija
Diskinių stabdžių kaladėles galima rasti už ratlankio. Jos diegiamos stabdžio stabdžių suporte. Stabdžių diskas sukasi tarp stabdžių kaladėlių. Stabdžių diskas sukasi tarp stabdžių kaladėlių. Būgniniuose stabdžiuose taip pat montuojami panašūs komponentai. Jie vadinami stabdžių trinkelėmis, dėl savo formos.
Stabdžių trinkelės diegiamos stabdžių suporte. Jų montavimas leidžia judėjimui vykti viena kryptimi: ties stabdžių disku ir atgal. Paspaudus stabdžių pedalą, susidaręs hidraulinis slėgis kartu spaudžia stabdžių kaladėles, kurioms padeda stabdžių suporto stūmoklis sustabdantis disko sukimąsi. Susidaranti trintis sustabdo automobilį. Kiekvienas stabdymas trina medžiagą nuo stabdžių kaladėlių.
Būgninių ir diskinių stabdžių bruožai
Stabdžių trinkelės yra būgninių stabdžių dalys, kurie anksčiau buvo standartas. Dėl nuolatos didėjančio svorio ir automobilių galios, šis stabdymo būdas nebėra pakankamas. Būgniniai stabdžiai yra itin patikimi, tačiau jie yra linkę staiga sugesti esant perkaitimui. Diskiniai stabdžiai yra žymiai mažiau linkę į temperatūros apkrovą. Šiomis dienomis, būgniniai stabdžiai diegiami tik ant galinių ašių. Didesniuose prabangiuose automobiliuose, jie išskirtinai naudojami stovėjimo stabdžiams. Daugelis modernių automobilių, beveik išskirtinai, aprūpinami diskiniai stabdžiais visoms ašims.
Trinties garsas reiškia, kad jūs jau pavėlavote
Nusidevėjusi stabdžių kaladėlė skleidžia keistą trinties garsą. Kai trinties medžiaga visiškai nusidėvi, metalinė kaladėlės plokštė trinasi į metalinį stabdžių diską bei sukelia garsą, kuris ženkliai skiriasi nuo normalaus stabdymo garso. Kai taip atsitinka, stabdžiai yra beveik sugedę. Automobilis nebėra saugus eismui ir turi būti atvežamas į artimiausia garažą. Stabdžių kaladėlių keitimas yra pigus ir lengvas, tačiau jį reikia atlikti laiku ir atsargiai.
Stabdžiai su ankstyvu pranešimu
Jeigu tai leidžia automobilio konstrukcija, stabdžių kaladėlės su nusidėvėjimo jutikliu gali būti diegiamos. Jutiklis sukelia pranešimą kai tik yra likę keli stabdžių kaladėlės milimetrai. Jeigu stabdžių kaladėlės yra taip nusidevėjusios, kad jutiklis liečia stabdžių diską, kaladėlės pasiekė savo nusidėvėjimo limitą. Vairuotojui apie tai pranešama įspėjamuoju signalu prietaisų skydelyje. Lieka pakankamai laiko atlikti reikiamus pakeitimus.
Kada reikia keisti?
Kad pereitumėte TA, minimalus stabdžių kaladėlių storis turi būti bent 7 millimetrai (9/32 in) įskaitant ir metalinę kaladėlės plokštę. Todėl, tikrasis frikcinės medžiagos storis turi būti bent 2 millimetrai (5/64 in). Jeigu frikcinė medžiaga jau yra nusidėvėjusi taip toli, tai tik savaičių klausimas kada stabdžių kaladėlės keitimas taps neišvengiamu. Todėl, mes rekomenduojame, kad apžiūros metu stabdžių kaladėles būtų bent 10 mm (25/64 in) storio, įskaitant ir metalinę kaladėlės plokštę.
Taip pat keisti ir stabdžių diską?
Taisyklė diktuoja, kad stabdžių diską visuomet reiktų keisti bent kas antro stabdžių kaladėlių keitimo metu. Stabdžių kaladėlių keitimas apima nuodugnią stabdžių disko apžiūrą. Jeigu jis jau ženkliai nusidėvėjęs, įtrūkęs ar suplyšęs keitimas yra vienintelė išeitis. Papildomi kaštai ir keitimo kaina yra nesvarbūs, nes taupymas nieko gero neatneša.
Naujų stabdžių kaina
Stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskai, net kokybiškų gamintojų yra pigūs, todėl visiškai neapsimoka rinktis pigius, nežinomu gamintojus. Puikus pavyzdys yra geriausiai parduodamas automobilis VW Golf:
Prekinių ženklų gamintojai yra linkę prašyti daugiau kaip 20 eurų už pilną stabdžių kaladėlių komplektą. Todėl, neverta ieškoti pigesnių produktų.