Stabdžių būgnas tavo automobiliui

Stabdžių būgnas už Top modeliams
- Stabdžių būgnas BMW 5 Serija
- Stabdžių būgnas BMW 3 Serija
- Stabdžių būgnas AUDI A6
- AUDI A4
- Stabdžių būgnas VOLKSWAGEN PASSAT
- Stabdžių būgnas VOLKSWAGEN GOLF
- Stabdžių būgnas MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Stabdžių būgnas OPEL ASTRA
- Stabdžių būgnas OPEL ZAFIRA
- Stabdžių būgnas BMW X5
- VOLVO V70
- Stabdžių būgnas TOYOTA COROLLA
- Stabdžių būgnas SKODA OCTAVIA
- Stabdžių būgnas VOLVO XC60
- AUDI A3
- Stabdžių būgnas MERCEDES-BENZ C Klasė
- Stabdžių būgnas HONDA CR-V
- Stabdžių būgnas VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Stabdžių būgnas defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Stabdžių būgnas yra būgninių stabdžių dalis. Ši stabdymo sistema naudojama jau daug metų, išsiskiria savo tvirtumu ir ilgu naudojimu, tačiau diskinių stabdžių populiarumas pastaruoju metu vis didėja. Nepaisant atsparumo gedimų negalima ignoruoti ir nepaisant to, kad jie nebėra pagrindiniai stabdžiai, to negalima praleisti pro akis. Esant gedimui, ilgesnis stabdymo kelias ir visiško sustojimo atstumas gali sukelti rimtas avarijas.
Kur rasti stabdžio būgną
- Šiomis dienomis, stabdžių būgnas naudojamas tik galinėje ašyje. Pradėkite ieškoti ten.
- Ant sumontuoto rato, būgninis stabdis yra paslėptas už ratlankio ir padangos. Kai abu yra nuimti, jūs galėsite rasti rato stabdžių cilindrą, stabdžių trinkeles ir abi stabdžių kaladėles priekyje, o tikrasis stabdžių būgnas apgaubs pas kaip korpusas.
Kaip jis veikia?
- Stabdžių manevras padidina slėgį rato stabdžių cilindre, išjudindamas jo vidinių stūmoklių judėjimą. Jie yra tiesiogiai prijungti prie stabdžių trinkelių, kurios dėl to suspaudžiamos stabdžių būgno kryptimi. Trinkelės prijungtos prie stabdžių kaladėlių liečiasi su stabdžių būgnu, sukeldamos trintį. Susidaręs momentas sumažėja ir automobilis sustoja.
Kas nutinka gedimo atveju?
- Tiek diskas ir būgninis stabdis yra aprūpinami kontrolės sistema. Patikrinti skatinančios lemputės užsidega prietaisų skydelyje, jeigu iškyla problemų.
- Gedimas retai įvyksta abejose pusėse vienu metu. Stabdant automobilį traukia į vieną pusę, arba, galimai, automobilis sukamas. Greitas stabdymo atlikimo pablogėjimas yra dar viena priežastis.
- Nustoja veikti stovėjimo stabdis.
- Jeigu stabdžių būgnas yra surūdijęs, stabdžių skystis gali pratekėti, sukeldamas matomus juodus taškus aplink susijusias vietas.
Galimos priežastys:
- Amžius dažnai paveikia medžiagą. Purvas ir oras sukelia koroziją, nepaprastai ardydamas metalą, kol susidaro skylės. Daugelis stabdžių būgnų turi stabdžių žiedą. Ši vidinė dalis negali būti paveikta rūdžių, kurios sutrikdo stabdymo galią.
- Aukšta mechaninė apkrova gali lemti šalčio deformaciją. Taip atsitinka avarijų metu, tačiau galimos ir kitos priežastys. Stabdžių būgnas gali tapti neapvalus, pradėti vibruoti arba visai prarasti savo stabdymo galią.
Važiuoti į autoservisą ar atlikti keitimą savarankiškai?
- Būgniniai stabdžiai yra su saugumu susijusi automobilio detalė, jos veikimas labai svarbus automobilio techninės apžiūros metu. Remontą atlieka profesionalai dėl saugumo ir apsidraudimo. Neprofesionaliai įdiegti stabdžiai lemia draudimą važiuoti.
Prailginkite naudojimo laiką– nuvalykite sustiklintus stabdžius
Varis, molibdenas, cinko sulfidas - stabdžių trinkelės susideda iš sudėtingų medžiagų mišinio, kiekviena su savo atskira tirpimo temperatūra. Jeigu pasiekiamas, konkrečios medžiagos tirpimo taškas, kitos medžiagos su aukštesne tirpimo temperatūra išlaiko kristalinę struktūrą, ant stabdžių trinkelės susidaro kietas stiklinis sluoksnis, kuris ženkliai paveikia trinties galią. Dar vadinamas, sustiklinimas, atsitinka būtent miesto eisme, kai dėl nuolatinių sustojimų ir važiavimų stabdžiai naudojami tik dalinai.
Nėra jokios momentinės būtinybės keisti sustiklintus stabdžius. Dažniausiai pakanka, kad stabdžių trinkelės pasiektų rinkamą temperatūrą, kad susidaręs stiklo sluoksnis iš tikrųjų “išnyktų”. Tam, susiraskite stovėjimo aikštelę, arba tiesų kelią (atsižvelkite į eismą toje vietoje!), pakankamai ilgą, kad galėtumėte išlaikyti bent 80 km/h greitį. Tuomet, stabdykite ir pakartokite šią stabdymo procedūrą, kol stabdymas ženkliai pagerėja. Be to, galėsite pastebėti palaipsnį balto sluoksnio mažėjimą ant stabdžių kaladėlių.
Kiek reikėtų investuoti?
Stabdžių būgnas, daugiausiai suteikia iki 25% bendros stabdymo galios. Nepaisant to, jis gali padaryti skirtumą tarp avarijos ir jos nebūvimo. Gamintojai prižada, kad jų brangesni produktai turi gerą stabdymo atlikimą visą jų naudojimo laiką, daugelį metų. Priklausomai nuo to ar jie parduodami su ar be rato guoliu, būgniniai stabdžiai gali kainuoti tarp 70 ir 250 eurų.
Visi nori ilgesnio naudojimo laiko ir geresnio stabdymo atlikimo su savo būgniniais stabdžiais. Todėl, kainos kyla ženkliai. Kad to išvengtumėte, mes kviečiame visų pirma apsižvalgyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Mes nebrangiai siūlome aukštos kokybės produktus, kurie leis jums sutaupyti daug pinigų su mūsų dienos pasiūlymais ir nuolatinėmis nuolaidomis.