Trosas, stovėjimo stabdys tavo automobiliui

Trosas, stovėjimo stabdys už Top modeliams
- Trosas, stovėjimo stabdys BMW 5 Serija
- Trosas, stovėjimo stabdys BMW 3 Serija
- Trosas, stovėjimo stabdys AUDI A6
- AUDI A4
- Trosas, stovėjimo stabdys VOLKSWAGEN PASSAT
- Trosas, stovėjimo stabdys VOLKSWAGEN GOLF
- Trosas, stovėjimo stabdys MERCEDES-BENZ E Klasė
- TOYOTA AVENSIS
- Trosas, stovėjimo stabdys OPEL ASTRA
- Trosas, stovėjimo stabdys OPEL ZAFIRA
- Trosas, stovėjimo stabdys BMW X5
- VOLVO V70
- Trosas, stovėjimo stabdys TOYOTA COROLLA
- Trosas, stovėjimo stabdys SKODA OCTAVIA
- Trosas, stovėjimo stabdys VOLVO XC60
- AUDI A3
- Trosas, stovėjimo stabdys MERCEDES-BENZ C Klasė
- Trosas, stovėjimo stabdys HONDA CR-V
- Trosas, stovėjimo stabdys VOLVO XC 90
- VOLKSWAGEN TRANSPORTER
Trosas, stovėjimo stabdys defektas? » Identifikuoti gedimą • Taisyti • Keitimo instrukcija
Saugus greitėjimas ir stovėjimas su stovėjimo stabdžiu
Pilnai mechaninis stovėjimo stabdis blokuoja automobilio galinius ratus. Jo veikimas atliekamas su rankine svirtimi ar pedalu. Stabdymo jėga perduodama per trosą, kuris turi limituotą veikimo laiką.
Stovėjimo stabdžio konstrukcija ir veikimas
Stovėjimo stabis apsaugo automobilį nuo nuriedėjimo, kai jis yra pastatytas, dažniausiai blokuodamas galinius automobilio ratus. Jis turi papildomą išnaudojimą, važiuojant į kalną: tai leidžia įjungti pavaras be nuriedėjimo į apačią arba variklio užgesimo.
Daugelis stovėjimo stabdžių veikia su rankine svirtimi, kuri yra šalia vairuotojo sėdynės. Ši svirtis sujungiama su nukreipimo sistema, kuri po automobiliu įtempia stovėjimo stabdžio trosą. Įtempimas perduodamas į stabdžių kaladėles galiniuose automobilio ratų stabdžiuose. Stabdžių kaladėlės mechaniškai atskiriamos svirtimi ir įsispaudžia į stabdžių būgno šonines sienas. Tai leidžia saugiai pastatyti automobilį ir apsaugoti jį nuo nuriedėjimo. Kiti automobiliai, ypatingai Mercedes, turi pedalais veikiantį rankinį stabdį. Kitų prekinių ženklų naudotojai turi prie to priprasti. Šiuose automobiliuose, stovėjimo stabdžio naudojimas nuokalnėse tampa nebūtinas, dėl labai mažo sukimosi momento ir galingos pirmosios pavaros.
Stovėjimo stabdžio troso keitimas
Stovėjimo stabdžio trosas yra labai apkraunama automobilio detalė, kuri susiduria su įvairiu išoriniu poveikiu. Tai susuktas trosas susidedantis iš atskirų metalinių gijų, dar vadinamas Bovdeno trosu. Stovėjimo stabdžio trosai dažniausiai apsaugomi nuo patenkančio purvo su vidiniu grafitmo miltelių sutepimu. Tačiau, laikui bėgant jis praranda savo veikimo savybes. Skylės leidžia susidaryti drėgmei ir patenka į trosą, sukeldamos rūdis. Dėl to, jis išsiplečia ir užkemša apsauginę rankovę. Rūdžių ir didelės įtampos kombinacija susilpnina trosą.
Jeigu sugedęs rankinis stabdys staiga nebeveikia, jis nutrūko. Savo ruožtu, veikimas gali po truputį tapti sudėtingesnis arba jo veikimas palaipsniui prastėja. Tokiu atveju, vidinis trosas yra išsiplėtęs, todėl stringa rankovėje. Abiem atvejais, keitimas yra vienintelis pateisinamas pasirinkimas.
Stovėjimo stabdžio sutepimas yra labai naudingas. Su purškimo įrankiu ir skysta sutepimo medžiaga, galimas trumpalaikis pagerinimas. Tačiau, šis remontas ilgai neveikia. Sutepimo medžiaga praras savo veikimą per kelias dienas, o problemos vėl prasidės. Ši veiksmų seka naudinga kaip laikinas savaitgalio remontas, kol autoservisai yra uždaryti.
Stovėjimo stabdžio remontas
Laimei, stovėjimo stabdžio keitimas yra labai paprastas. Jis prijungiamas prie atitinkamų galinio rato ir rankenos taškų. Atsargiai patikrinkite jo nukreipimą. Jeigu trosas yra per laisvas, pirmosios kliūties metu jis gali sutrūkti. Geriausia patikrinti priedą senam trosui ir taip pat naudoti naująjį. Šis remontas atliekamas per 30 minučių ir atstato pilną saugumą. Troso automatinis nustatymas turi būti pritaikytas naujam trosui. Dažniausiai nieko nereikia tik priveržti įtempimo veržlę. Pakeistas stovėjimo stabdžio trosas turėtų tarnauti metų metus.
Stovėjimo stabdžio troso kaina
Stovėjimo stabdžio trosas yra labai pigi detalė. Net su originalios gaminojo kokybės dalimi prabangiam automobiliui, pavyzdžiui BMW ar Mercedes ji retai kainuoja daugiau kaip 15 eurų. Todėl, nėra jokios priežasties, kodėl reiktų pirkti pigesnes dalis. Aukštos kokybės stovėjimo stabdžio trosas turi patvirtintą kokybę visoms dalims: apsauginei rankovei, jugiamiesiems taškams, vidiniam trosui ir sutepimui. Tokia dalimi galite pasitikėti.